GARVO

Beste mensen ik heb onze vereniging opgegeven bij Garvo om geld te kunnen verdienen voor onze clubkas. En we zijn geselecteerd……maar nu komt het.
Lees goed het onderstaande verhaal en als je in de gelegenheid bent om dit te doen of te delen, ik zeg DOEN
Denk erom de startdatum is 1 Maart. Dus het hele filmpje kijken op YouTube, delen op social media kanalen met het linkje van de video. ( zoeken op topprestatie) Succes.

GEFELICITEERD!
Van harte gefeliciteerd! Met genoegen kunnen we je melden dat jouw club/vereniging is geselecteerd voor de actie: topprestatie! Dit betekent dat je club nu in de race is om een prachtig bedrag (in euro’s of aan sponsormaterialen) in de wacht te slepen.

Wat gaat er nu gebeuren?
Vanaf maandag 1 maart komt er een video op YouTube online genaamd: Topprestatie. Dit is het tweede gedeelte van deze actie, waarin elke unieke en volledige view zorgt voor €1 euro in de spaarpot.

Abonneer je nu alvast op ons YouTubekanaal en houd alle socials in de gaten zodat je geen moment mist om views te verzamelen op deze video!

De spaarpot vullen we met z’n allen, dus hoe meer mensen de video helemaal kijken, hoe meer geld er in de volgende fases te verdelen valt. We sparen tot een bedrag van maximaal €10.000, dus daar valt zeker wat te verdienen voor jouw club/vereniging!

Dus:Vanaf maandag 1 maart kijken naar de video topprestatie op YouTube (andere kanalen tellen niet)Deel de video op je eigen social media kanalen met een linkje naar de videoDeel de video via Whatsapp met een linkje naar de videoStuur een mail of een bericht naar alle leden van de club met deze mededelingGraag vermelden we nogmaals naar de voorwaarden, via www.garvo.nl/voorwaarden
Abonneer je nu op ons YouTube kanaal zodat je de video niet mist!