Garvo. deel 2.

Onze Kleindier vereniging Zuid Oost Hoek kan een mooi geldbedrag verdienen via de Garvo actie. Er wordt een bedrag van ruim € 8.000 verdeelt over 100 verengingen. De verdeling vindt plaats op basis van het verkregen aantal stemmen. Het is dus belangrijk dat zoveel mogelijk mensen op ons stemmen. Stem dus op K.V. Zuid Oost Hoek en vraag ook zoveel mogelijk familieleden, vrienden en bekenden van je ook op ons te stemmen. Op deze wijze kunnen we een mooi geldbedrag voor onze verenigingskas bij elkaar krijgen. Ga naar www.garvo.nl/topprestatie. Selecteer K.V. Zuid Oost Hoek in het drop-down-menu en breng je stem uit. ( wij staan ongeveer in het midden) Je krijgt een bevestigingsmail van Garvo, waarin je wordt gevraagd je stem te bevestigen. Vergeet dit niet te doen! Let op: Je kunt stemmen tot 28 maart 2021, dus stem tijdig! We hopen op je medewerking en zeggen je daarvoor alvast hartelijk dank.