Zuid Oost Hoek naar Tiel

4 Maart zijn enkele leden van onze vereniging afgereisd naar Tiel. Daar was de Nationale Polen en kleurdwergen dag. Popke had de mooiste van de keurmeester, een jonge zilvervos zwart voedster behaalde een mooie F 96. De zilvervos ram behaalde een F 95.5 en de andere voedster een ZG 94.5. Keurige predikaten. Jan Winter behaalde een ZG 94.5 en een F 95 met zijn konijngrijze rammen, een konijngrijze voedster behaalde een ZG 93.5 en een chinchilla ram een F 95. Combinatie L.T.C. Vijfschaft behaalde met een jonge chinchilla ram een ZG 92.5 een jonge voedster kreeg ook een ZG 92.5. Een oude konijngrijze ram was goed voor een ZG 93 en een andere oude konijngrijze ram kreeg een F 95. Een zwarte oude ram behaalde een ZG 92 en een jonge zwarte ram een ZG 94. In de internationale klasse kreeg een oude konijngrijze ram een F 95.5. Het was een leuke, gezellige dag. Op naar volgend jaar.