Clubshow 2019

A.s. 8 en 9 november is het zover, dan houd KV Zuid Oost Hoek haar Clubshow. Tuincentrum Radder aan de Schansdijk in Waskemeer wordt omgetoverd naar een mooie tentoonstellingsruimte. Donderdagavond worden de dieren in de kooien gezet en vrijdagmorgen worden de kippen en konijnen door de keurmeesters gekeurd. Vanaf vrijdagmiddag 14.00 uur is de tentoonstelling geopend voor publiek. Vrijdagavond worden de prijzen uitgereikt aan de winnaars en hopen we een gezellige avond te hebben tussen de kooien. Tijd voor een gesprek met je medefokkers. Zaterdag zijn de dieren de hele dag te bewonderen en aan het eind van de middag gaan alle dieren weer naar huis. We hopen u te zien op onze show, u bent van harte welkom.